четверг, 11 февраля 2016 г.

ПРАКТИКА

                                                                                                           Усі  наші задуми, усі пошуки й
 побудови  перетворюються на 
порох, якщо учень не бажає
вчитися
В. Сухомлинський


Мотивація  навчання , інтерес  до пізнавальної  діяльності  є головними  факторами, що визначають  продуктивність  педагогічного процесу , а звідси  і розвиток  дитини. Вивчення, формування  й правильне використання   діючих  мотивів  - основа  педагогічної праці  вчителя.  Діти  вчаться   успішно  та добиваються  вагомих результатів  : коли вони



Принципи  діяльності вчителя:


Умови стимулювання емоційно- позитивного впливу на мотиваційну сферу школярів



Різноманітні прийоми формування  пізнавальної мотивації  до навчання


Форми  активної позиції  дітей  під час навчально- пізнавальної діяльності


Комментариев нет:

Отправить комментарий