четверг, 11 февраля 2016 г.

ТЕОРІЯ

                                                                         Ефективність діяльності  

залежить від сили мотивації 

                                                                                                                       Закон Йеркса - Додсона
          Сучасна наука, гуманістична педагогіка і психологія розв'язують проблеми мотивації з позицій діяльнісного підходу, психологічні основи якого закладено такими вченими, як Л. Виготський,  П. Гальперін,  О.Леонтьєв, А. Лурія, С. Рубінштейн. І. Підласий мотивацією називає процеси, методи, засоби спонукання учнів до продуктивної пізнавальної діяльності, активного засвоєння змісту освіти. Для формування повноцінної мотивації учіння молодших школярів особливо важливо забезпечити такі умови :


                             МОТИВИ УЧІННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ


Комментариев нет:

Отправить комментарий